ტრენინგის მეცხრე დღე
ტრენინგი დავიწყეთ 29 აპრილს საკმაოდ აქტიურად.ტრენერმა გაგვაცნო ტრენინგის მიზანი,რას მოიცავდა ტრენინგ-მოდული.კომპიუტერული ტექნოლოგიების ეფექტური გამოყენებით,ინტელის ძირითადი კურსი დაგვეხმარება მოსწავლეთა წარმოსახვის შემოქმედებითი უნარების წახალისებისა და საბოლოოდ,უკეთესი სასწავლო შედეგების მიღწევაში.
გავეცანით მასალებს,ელექტრონულ წიგნს,რომელშიც ნათლად არის აღწერილი,თუ რამდენად მნიშვნელოვანია მოსჭავლეებთან ერთად პროექტებზე მუშაობა.
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარება მოსწავლეებს ხელს შეუწყობს მეტად გაიაზრონ შესასწავლი მასალა.
ჩემთვის საინტერესოა ეს საკითხი,რადგან დაწყებით საფეხურზე გვაქვს თემები,რომლებზეც ვგეგმავთ და ვანხორციელებთ პროექტებს,თუმცა ასეთი თანმიმდევრობით და ასე სიღრმისეულად გაწერილი გეგმით არ ვაკეთებდი.
მე სასწავლო პროექტების გეგმაზე მუშაობა დავიჭყე.გამოვავლინე სტანდარტით განსაზღვრული შედეგები,რომელთა რომელთა მიღწევაც მსურს.რამდენად მნიშვნელოვანია სწორად დავგეგმო პროექტი,რათა მიღწეული იყოს სტანდარტით გათვალისწინებული შედეგი.სასწავლო პროექტის დაგეგმვის ყველაზე მნიშვნელოვანი ეტაპია მოსწავლეთა მიერ შესასწავლი საკვანძო საკითხების გამოვლენა.
21-ე საუკუნის რომელ უნარებს განუვითარებთ ჩემ მიერ დაგეგმილი პროექტი.როგორმივაღწიოთ ბლუმის ტაქსონომიით განსაზღვრული ზედა დონის სააზროვნო უნარების განვითარებას.
ძირფესვიანად გავიარეთ მერვე მოდული.ერთმანეთს გავაცანით პორტფოლიოს დასრულებული ვერსიები,გავაკეთეთ უკუკავშირები,ვისწავლეთ ბლოგზე ატვირთვა და შევაჯამეთ ტრენინგი.ინტელის პროექტებით სწავლების ცხრადღიანი ტრენინგი ნაყოფიერად დასრულდა.ინტელის მოდულები დამეხმარება სასწავლო პროექტის სრულყოფილად წარმართვაში.
ტრენინგი დავიწყეთ 29 აპრილს საკმაოდ აქტიურად.ტრენერმა გაგვაცნო ტრენინგის მიზანი,რას მოიცავდა ტრენინგ-მოდული.კომპიუტერული ტექნოლოგიების ეფექტური გამოყენებით,ინტელის ძირითადი კურსი დაგვეხმარება მოსწავლეთა წარმოსახვის შემოქმედებითი უნარების წახალისებისა და საბოლოოდ,უკეთესი სასწავლო შედეგების მიღწევაში.
გავეცანით მასალებს,ელექტრონულ წიგნს,რომელშიც ნათლად არის აღწერილი,თუ რამდენად მნიშვნელოვანია მოსჭავლეებთან ერთად პროექტებზე მუშაობა.
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარება მოსწავლეებს ხელს შეუწყობს მეტად გაიაზრონ შესასწავლი მასალა.
ჩემთვის საინტერესოა ეს საკითხი,რადგან დაწყებით საფეხურზე გვაქვს თემები,რომლებზეც ვგეგმავთ და ვანხორციელებთ პროექტებს,თუმცა ასეთი თანმიმდევრობით და ასე სიღრმისეულად გაწერილი გეგმით არ ვაკეთებდი.
მე სასწავლო პროექტების გეგმაზე მუშაობა დავიჭყე.გამოვავლინე სტანდარტით განსაზღვრული შედეგები,რომელთა რომელთა მიღწევაც მსურს.რამდენად მნიშვნელოვანია სწორად დავგეგმო პროექტი,რათა მიღწეული იყოს სტანდარტით გათვალისწინებული შედეგი.სასწავლო პროექტის დაგეგმვის ყველაზე მნიშვნელოვანი ეტაპია მოსწავლეთა მიერ შესასწავლი საკვანძო საკითხების გამოვლენა.
21-ე საუკუნის რომელ უნარებს განუვითარებთ ჩემ მიერ დაგეგმილი პროექტი.როგორმივაღწიოთ ბლუმის ტაქსონომიით განსაზღვრული ზედა დონის სააზროვნო უნარების განვითარებას.
ძირფესვიანად გავიარეთ მერვე მოდული.ერთმანეთს გავაცანით პორტფოლიოს დასრულებული ვერსიები,გავაკეთეთ უკუკავშირები,ვისწავლეთ ბლოგზე ატვირთვა და შევაჯამეთ ტრენინგი.ინტელის პროექტებით სწავლების ცხრადღიანი ტრენინგი ნაყოფიერად დასრულდა.ინტელის მოდულები დამეხმარება სასწავლო პროექტის სრულყოფილად წარმართვაში.
Комментарии
Отправить комментарий